NOVETAT: El curs escolar 2018-2019 s'ha començat un procés de modernització i actualització de la Prova de Batxillerat d'Accés a la Universitat (PBAU). Dins d'aquest procés, el primer canvi significatiu és al procediment de matrícula i a l'accés a la informació dels resultats de la prova.

Els canvis més importants són els següents:

• Els alumnes han d'estar tutoritzats pel centre en tot el procediment de matrícula a la PBAU.
  • La matrícula es farà al GestIB per part del centre.
  • Els alumnes hauran de pagar la matrícula al web de la UIB per a tràmits dels alumnes, que es denomina UIBdigital. (https://uibdigital.uib.es/)
  • Per a complir el punt anterior, els alumnes hauran d'obtenir prèviament unes credencials d'accés (usuari i clau). El suport tècnic d'aquest procés el farà la UIB, però el centre tutoritzarà als alumnes.
  • Es podran consultar la matrícula i les qualificacions de forma simultània al GestIB i a UIBdigital.
És responsabilitat del centre:
  1. La tutorització als alumnes en tot el procés de matrícula, inclós l'accés i el pagament a UIBdigital.
  2. La correcta introducció al GestIB de totes les dades de la matrícula dels seus alumnes.
És responsabilitat de l'alumne:
  1. La comprovació de les dades que figuren a la seva matrícula.
  2. L'obtenció de les credencials de UIBdigital. ← NOMES DEL 6 AL 31 DE MAIG! IMPORTANT NO OBTENIR LES CREDENCIALS ABANS!
  3. El pagament efectiu de les taxes de matrícula (Abans de pagar les taxes de matricula haurà de pagar la taxa d'expedició del titol de batxiller sense la qual no se podrà realitzar la matricula del les PBAU)
El procediment de matrícula és el següent:
  1. El centre ha d'informar i tutoritzar als alumnes sobre la matrícula a la PBAU.
  2. El centre ha de recollir només les següents dades i introduir la matrícula dels alumnes al GestIB.
    • Correu electrònic de l'alumne (si hi ha canvis respecte al registrat al GestIB).
    • Telèfon de l'alumne (si hi ha canvis respecte al registrat al GestIB)
    • Si hi ha motius de exempció o reducció de taxes.
    • En el bloc d'accés s'ha de marcar la troncal general de modalitat que cursa l'alumne.
    • En el bloc d'admissió, que és voluntari, un màxim de 3 matèries qualsevols.
  3. Es generarà un document amb aquesta matrícula que s'ha de lliurar a l'alumne.
  4. En el cas que l'alumne tengui motius d'exempció o reducció de les taxes, el centre ha d'enviar la documentació acreditativa al Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica de la UIB.

Els alumnes matriculats al batxillerat semipresencial (BAS) que vulguin matricular-se en la PBAU han d'escriure un correu electrònic al cap d'estudis de la tarda: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Abril 2019