L'empresa és virtual, pero la feina que fan és REAL. Així com tota la simulació interna del funcionament de l'empresa.

Per que aquest projecte segueixi actiu necessitam la vostra ajuda.

Oferim els mateixos serveis que una empresa informàtica de barri, sense cap cost. Quan vens a naltros amb un problema, ens estàs ajudant. Recomanan's a amics i familiars.

L'empresa està oberta a tota la població, no exclussivament a la comunitat educativa, tot i que aquesta, per proximitat es la que més feina està aportant de moment.

La formació professional bàsica t'ofereix:

• Opció a obtenir el títol de la ESO cursant el 2n curs.
  • Pràctiques en empresa el 2n curs.
  • Accés a cicles formatius de grau mitjà finalitzant el 2n curs.

Properament, el dia 23 d'Abril de 2018, tindrem una jornada de portes obertes on estàs convidat a venir. Sigues del centre que siguis, o del municipi que sigues no importa. La jornada esta oberta a alumnes i familiars i seran els propis alumnes del centre els que us explicaran que se fa en el cicle. Veureu les nostres instalacions i la mena d'activitats que se realitzan al centre.

Si t'agrada la informàtica, no deixis de passar! A FP Bàsica estudiaràs ...

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica

Actuació Cofinançada per la Unió Europea

TechFix en acció. Pitja el play!

Centre de Formació Professional