En aquest centre impartim el grau mitjà en Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

Són estudis de 2 anys de duració, on el darrer trimestre del 2n curs estaràs fent feina a una empresa d'informàtica de l'illa d'Eivissa.

Obviament, tot depén de les habilitats e interessos propis de cadascú, però no és estrany que trobis a les empreses ex-alumnes que com tu van començar la seva carrera professional en fase de pràctiques.

Aquestos estudis te permetran accedir als següents perfils professionals:

• Instalador - reparador de equipos informáticos.
  • Técnico de soporte informático.
  • Técnico de redes de datos.
  • Reparador de periféricos de sistemas microinformáticos.
  • Comercial de microinformática.
  • Operador de tele - asistencia.
  • Operador de sistemas.

Properament, dia 23 d'Abril de 2018, realitzarem unes jornades de portes obertes a tota la població, tant joves com adults que tinguin interés en la informàtica i estiguin valorant seguir aquestos estudis.

Es realitzaran diferents activitats dirigides pel nostre propi alumnat per que conegueu de primera mà la mena de formació que s'imparteix en el centre. En concret ...

Cicles Formatius de Grau Mitjà

Actuació Cofinançada per la Unió Europea