Els membres de la comissió TIC d'enguany som:

  • Elena Torres
  • Daniel Rodríguez

Comunicar incidències per escrit

Es la forma preferida per naltros de que ens comuniquis incidències. Hi ha un quadern d'incidències a la sala de professors. Actualment el temps mig d'espera es de menys de 24h, un cop l'incidència apareix al llistat.

Comunicar incidències per e-mail

Si ets un professor pots contactar amb naltros a través del correu: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Si ets un altre membre de la comunitat educativa, per favor contacta amb un membre del professorat i ell ens passarà la incidència.

Quines incidències pots comunicar?

La comissió TIC actualment du:

  • Aspectes administratius de la web del centre. Els continguts els redacten els propis professors.
  • Aspectes administratius del moodle del centre. Però aspectes educatius com comptes d'usuari per als alumnes o els professors o canvis de clau se realitzen via secretaria o cap d'estudis.
  • Aspectes administratius del servidor del centre i de les impresores compartides de gran format.
  • Gestionam també la xarxa del centre sota supervisió de conselleria.
  • Manteniment de totes les instalacions informatiques del centre. Tot i que moltes d'elles es troben sota garantia de conselleria i per tant som facilitadors de solucions mes que solucionadors directes.
  • Accidentalment gestionam avaries elèctriques, quan aquestes afecten als sistemes informatics.
  • Duim també tot el control i gestió dels carretons de miniportatils del centre.
  • Donam suport a noves iniciatives de qualitat i oferim ajuda tecnica a aquells que volen implantar noves tecnologies a la seva docencia.

Icones cortesia de:Designed by Ibrandify / Freepik