Aprofitant el dia del centre, els alumnes dels cicles formatius van canviar el seu horari i van venir al matí a presentar els cicles i oferir diverses activitats als companys del centre.

Va ser una gran experiència de convivència entre alumnes del centre que no solen trobar-se sovint degut al seu horari habitual. Gràcies a tots els que hi vàreu participar!

A classe de 1r de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes van poder aprendre a muntar un ordinador.

A la "Zona Gamer" de 1r FP Bàsica van poder aprendre com configurar una xarxa LAN basada en IP per organitzar coses tan divertides com una LAN Party. Altres activitats com la de controlar els leds amb Arduino com fan a les discoteques, va rebre també atenció.

IMG 20180423 115119

L'altre gran punt d'atenció, va ser la "master class" de com fusionar fibra óptica oferida pels alumnes de 2n de FP Bàsica de la que tenim una imatge aquí baix.

IMG 20180423 130206

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica

Actuació Cofinançada per la Unió Europea

Cicles Formatius de Grau Mitjà